Көп нәрсені қалайтындар үшін

брендтің фирмалық хош иісін әзірлеу

Ол толығымен брендтің түпнұсқасы болатындай фирмалық хош иіс әзірлеу -міндет тривиалды емес.

Ол үшін 3 облыстың қиылысына зерттеу жүргізу қажет:

1. Сіздің брендтің эстетикасы қандай?

Біз сіздің клиенттерге қалай көрінетіндігіңізді түсіну үшін брендтің стилін, сыртқы түрін және түстерін зерттейміз. Сіздің декорыңыз сізді қалай қабылдағыңыз келетіні туралы көп айтады. Сіздің хош иісіңіз сіздің кеңістігіңізге ғана сәйкес келмейді – ол оны көтереді.

2. Сіздің мінсіз клиенттеріңіз кім?

Сіздің мінсіз клиенттеріңіз кім және олар үшін не маңызды? Ең бастысы, сіз оларды қалай сезінгіңіз келеді?
Сіздің мақсаттарыңыз бен клиенттер туралы деректер сіздің хош иісіңізге қажетті атрибуттар мен эмоцияларды анықтауға көмектеседі.

3. Сіз оларға жеткізгіңіз келетін парфюмерлік ноталар қандай?

Сіздің миссияңыздан бастап құндылықтарыңызға дейін біз сіздің хош иісіңізге бренд элементтерін енгіземіз.

Сіздің хош иісіңіз инстинктивті деңгейде брендтің уәделеріне сәйкес келеді.

13 хош иістер тобы

Сіздің брендтің хабары қандай болмасын, оны эмоциялар тілінде жеткізуге болады. Кез-келген музыканы жасауға 7 нота қатысады, ал кез-келген сөз 33 әріптен тұрады, кез-келген хош иісті 13 хош иісті топтан жасауға болады.

Хош иісті шедеврлер жасалатын эмоционалды кеңестердің негізгі топтарымен танысыңыз.

Цитрус


Бергамот, Лимон, Апельсин, Мандарин немесе Грейпфрут қуанышты ноталардың шексіз әр алуандығын ұсынады. Балғын, жеңіл көңіл-күй, абайсыздық пен ұшқындық беру: міне, цитрусты ноталарға хош иістерге қандай рөл берілген.

Дәмдеуіштер мен татымдылық


Хош иістерде кеңінен қолданылатын дәмдеуіштер мен татымдылық ноталары хош иісті композицияның қарқындылығын арттырып қана қоймай, оның жылу әсерінің белгісі мен күшін анықтайды. Хош иістегі дәмдеуіштер мен татымдылық хош иістің қандай болатынын анықтайды — салқындату немесе жылыту. Жылы дәмдеуіштер (Даршын, Мускат жаңғағы, Қара бұрыш…) хош иістерге жылулық пен даралық береді. Суық дәмдеуіштер (Кардамон, Имбирь, Қызғылт бұрыш…) цитрус пен хош иісті ноталардың балғындық әсерін күшейтеді.

Темекі


Темекі тобы – қазіргі заманғы парфюмерияның қатыгез әлемінде әлі де түпнұсқа болып табылатын және синтетикалық ұқсастығымен алмастырудың қажеті жоқ бірнеше компоненттердің бірі. Батыл, тәтті, жылы және сәл қоңыр ноталар темекімен хош иістерге асылдық, тыныштандыру әсер және ер мінезін қосады.

Хош иісті


Хош иісті ноталар тобы көбінесе жасырын қоздыру ретінде қабылданатын хош иістерге жанды және сергіту балғындығын береді. Хош иісті спектр лаванда жұмсақ ноталарынан бастап күшті жалбызға, емдік камфора немесе шырынды әніс ноталарына дейін кең. Өзінің жарқын темпераментімен хош иісті топ жерорта теңізі бассейнінің аймағында пайда болғандай. Ол негізінен фужер және ағаш ноталарымен бірге қолданылады, ең батыл және есте қаларлық хош иістердің танымал аккордтарын құрайды.

Анималистік


Ғасырлар бойы иіс су адам денесінің «жануар»  иісін жасыру үшін жасалынған және болған. Парфюмерлерге көп жағдайда гүл, цитрус, ағаш, жасыл және басқа компоненттер көмектесті, көмектеседі. Анималистік немесе жануарлардың ноталары көбінесе композицияда үшінші рөлдерде қолданылды — олардың бекіту қасиеттеріне байланысты немесе басқа компоненттерді ашу үшін — оларды жұмсарту немесе көлеңкелеу, хош иістерге қажетті дыбыстық реңктер қосу. Топтың ең танымал ноталарының ішінде амбра, кастореум, сивет, сондай-ақ ара балын атап өтуге болады.

Гүл


Гүл хош иістері парфюмерияның отанына айналды, өйткені олар үйлесімсіз үйлеседі. Олар жұқа және қатты, жеңіл және майлы, ал оларды алу – күрделі қолөнер. Гүл сығындылары – хош иістер музыкасында симфониялық оркестрдің орнын алады.

Ағаш


Хош иістердің ағаш палитрасы ағаштардың алуан түрлілігі сияқты ноталармен, аккордтармен және реңктермен де алуан түрлі. Сандал ағашы сәнді сүт реңктерімен танылуы мүмкін. Пачули жылы жер ноталарымен ерекшеленеді. Кедр ағашы салтанат пен құрғақтық аккордымен байланысты. Ветивер өзінің түтінді әсерімен танымал.
Бірақ атауына қарамастан, ағаш хош иістері көбінесе бірінші және екінші рөлдерде хош иісті композицияның тереңдігін арттырады.

Теңіз


1990 жылдардың басында теңіз хош иісті тақырыбы парфюмерия әлеміне күрт еніп, танымалдылығын арттыра бастады. Содан кейін хош иісті әңгімелер құрамында Йод бар теңіз жылуы, сарқыраманың шашырауы, Мұхиттық дауыл мен Тұзды теңіз желінің реңктеріне ене бастады. Теңіз палитрасы бизнеске арналған хош иістерді қолдану спектрін едәуір арттырды, өйткені ол бос уақытқа бағытталған бөлменің кез-келген түрінде уақыт өткізуді безендіреді.

Жеміс


Жеміс ноталары ұзақ уақыт бойы сығындылардың болмауына байланысты қол жетімді болмады. Бақытымызға орай, қазіргі химия барлық түстерді ең елестетілмейтін жемістерді бояуға ұсынады… сонымен қатар ең танымалдары бұл қатарға кіреді. Экзотикалық жемістердің коктейлі, бау-бақша, қызыл жемістер, хош иістерге заманауи және жас сипат бере алатын көптеген қиыстырулар

Гурман


Алдымен Гурман хош иістері тек Шығыс парфюмерлік мәдениетінде басым болды, бірақ 1992 жылы Гурман тақырыбы батыстық жоғары парфюмерияға Тьерри Маглердің Періштесі хош иісімен еніп кетті. Сол сәттен бастап балалық шаққа қайта оралатын аппетитті, тәтті ноталар: Шоколад, Қызылмия, Кофе, Бал, Зефир, Карамель, Пралине, Тәтті Бадам батыстық парфюмерия мен хош иіс маркетингінде шипрлы, гүлді және хош иісті композициялармен жиірек пайда бола бастады.

Жұпарлы


Жұпарлы ноталар хош иістердің қанықтығын арттырады және олардың беріктігін арттырады. Бастапқыда  тоқал бұғыдан  алынған табиғи жұпар (тонкин деп те аталады) аналық жұпар бұғы тартатын күшті жануар, ағаш, құрғақ және сезімтал хош иісті таратты. Тоқал бұғы популяциясының жойылу қаупіне байланысты табиғи жұпар синтетикалық молекулалармен алмастырылды, олардың ноталары жұмсақ, таза және дөңгелек дыбысқа ие және тері эффектісі бар хош иістерді жасауға ыңғайлы.

Амбра және бальзам


Амбро және бальзам реңктері әдетте жұмсақ, жылы бальзамдық ноталардан, сағыздан және мирра немесе бензоин сияқты бальзамдардан келеді. Бұл құрғақ ноталар көбінесе шығыс және ағаш хош иістерінде болады. Амбра және бальзамдық ноталар байлық әсерін, қарым-қатынастың тереңдігін және сезімталдықты қалыптастырады.

Жасыл


Жасыл хош иістер тобына жаңа кесілген шөптің хош иісі, ұсақталған жапырақтардың хош иісі, бұршақ дәндері, галбанум сияқты танымал табиғи белгілер кіреді. Бұл хош иістер көктем мен табиғи жаңару және жаңа үміт сезімін сыйлайды. Бүкіл жасыл топтың визит карточкасы Balmain зертханасының парфюмері болды, ол Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін бірден “Жасыл жел” хош иісімен пайда болды, оған галбанум мен ветивер ноталары кірді. Бұл батыс үшін соғыстан кейінгі жаңарудың символына ғана емес, сонымен бірге барлық қолданыстағы иіс сулардың ең жасыл хош иісіне айналды.

Эксклюзивті хош иіс жасауға өтінім қалдырыңыз.

 

Мақалалар:


Стоматологиялық клиникалар пациенттерінің мазасыздық деңгейін төмендетуге арналған ТОП-5 хош иіс

Ойланыңыз, 2019 жылы хош иістермен эмоционалды терапияның жаһандық нарығы 1,4 миллиард долларға ...
Тег «Далее»

Хош иіс маркетингінің басты құпиясы. Немесе неге хош иістер мінсіз жұмыс істейді?

Иіс сезу-бұл ең көне сезім, сондықтан ол триллион түрлі иістерді ұстай алады ...
Тег «Далее»

Хош иіс-сатушы және хош иістің бизнеске әсер етудің тағы 9 тәсілі.

Бизнесіңізді жақсарту үшін жұмыс жасағанда, ұзақ иістер сияқты маңызды бөлшектерді жіберіп алу ...
Тег «Далее»