Бөлшек сауда операторларына арналған хош иіс маркетингі

Тауарлардың қабылданған сапасын арттыру | Болу ұзақтығын арттыру | Құндылықтар деңгейінде жедел өзара түсіністік | Сатылымның өсуі және орташа тексеру

Міне, біздің кейбір клиенттер сауда кеңістігін хош иістендіру саласында:

Ритейл ойыншылар үшін хош иісті маркетингтің 6 пайдасы:

1. Тауарлар ассортиментінің қабылданатын сапасын арттыру

Бұл сайтта тауарлардың қабылданған сапасы қаншалықты жақсарғанын бағалау жүргізілетін бейне зерттеу бар. Әрбір жекелеген жағдайда нәтижелер ерекшеленуі мүмкін, бірақ бір нәрсе өзгермейді – біздің хош иістеріміз пайдаланылатын жерде тауарлардың қабылданатын сапасы жоғары, ал бағасы біздің хош иісіміз жоқ жерлерге қарағанда қолжетімді деп қабылданады.

2. Сауда нүктесінің әрбір келушісіне көтеріңкі көңіл-күй сыйлау

Адамдар жаманға көңіл-күйге қарағанда жақсы көңіл-күйде көп ақша жұмсайтыны және көп тауар сатып алатындығы дәлелденді. Сонымен қатар, сауда нүктесіне барған сайын көңіл-күйдің көтерілуі қайтадан осында оралуға мүмкіндік береді.

3. Сізге байланысты ұзақ мерзімді бірлестіктер пулын жасаңыз

Хош иістердің эмоцияны тудыратын және ұзақ уақыт жадында қалатын жоғары қабілетінің құпиясы – бұл мидың есте сақтау, эмоциялар және хош иістерді қабылдауға жауап беретін аймақтары жақын орналасқан. Сондықтан хош иіс маркетингі – бұл жоғары сезімталдық пен ұзақ мерзімді әсері бар ассоциативті тізбектерді құруға арналған қуатты құрал.

4. Болу ұзақтығын арттыру

Біздің хош иістер нағыз ғажайыптар жасайды. Мұның ғылыми дәлелі бар. Зерттеу барысында хош иісті нүктеге келушілер оған 35 минут жұмсағанын, онда бір сағаттан астам уақытты қалай өткізгенін байқамағанын хабарлады. Хош иіссіз жерде реакция кері болды.

5. Бөтен, жағымсыз иістерді жою

Дәретхананың иісі немесе әр түрлі адамдардан шығатын иістер, қызметкерлердің тамағының иісі немесе желдету жүйесінен шығатын иістер – осының барлығы біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады. * Дуриан жемісі.

6. Қайтару және қайта сату көрсеткіштерін жақсарту

Адамдар сіздің маркаңызды ғана емес, оған деген көзқарасын бағалайды. Біз сол эмоцияларды бастан өткеріп, сол әсерлерден аман қаламыз. Сондықтан хош иіс маркетингі жұмыс істейді!

Бутик кеңістігіне бірегей атмосфераны беру үшін қандай қадамдар қажет

Ол үшін 4 қадамды орындау керек:

1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз

Хош иісті бейнені таңдау – іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.

2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз

Екінші қадам – ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.

3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз

Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.

4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз

Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.


Сіздің бөлшек сауда кеңістігіңіз сіздің сатып алушыларыңыздың қиялына жол бере ме?

Нағыз бәсекелестік артықшылық — бұл сіз басқаларға қарағанда жақсы жасайтын нәрсе емес.

Бұл сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіздің санасы мен түпкі санасында сізді бәсекелестеріңізден жақсы етеді.

Бірегей атмосфера дәл осындай маркетингтік активтер жоспарына жатады.

Оны жасаудағы басты рөлді интриганы тудыратын, эксперименттерді ынталандыратын, декорды толықтыратын және сатып алушыларға брендтің құндылықтарын тарататын дұрыс таңдалған хош иіс ойнайды.

Aromaco компаниясының ритейл аласында сіздің бизнесіңіз үшін хош иісті маркетингтік мүмкіндіктерін ашыңыз.


Барлығы хош иісті таңдаудан басталады.

Хош иісті таңдау – бұл қызықты саяхат.

Сауда кеңістігіңіздің хош иісін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.

 

Мақалалар:


Стоматологиялық клиникалар пациенттерінің мазасыздық деңгейін төмендетуге арналған ТОП-5 хош иіс

Ойланыңыз, 2019 жылы хош иістермен эмоционалды терапияның жаһандық нарығы 1,4 миллиард долларға ...
Тег «Далее»

Хош иіс маркетингінің басты құпиясы. Немесе неге хош иістер мінсіз жұмыс істейді?

Иіс сезу-бұл ең көне сезім, сондықтан ол триллион түрлі иістерді ұстай алады ...
Тег «Далее»

Хош иіс-сатушы және хош иістің бизнеске әсер етудің тағы 9 тәсілі.

Бизнесіңізді жақсарту үшін жұмыс жасағанда, ұзақ иістер сияқты маңызды бөлшектерді жіберіп алу ...
Тег «Далее»