Автосалондарға арналған хош иіс маркетингі
Ұзақ уақыт болу үшін қолайлы жағдайлар жасау | Сатылымның өсуі және орташа тексеру | Автокөлік брендінің негізгі құндылығы деңгейінде сатып алушылармен жылдам өзара түсіністік
Міне, автомобиль ритейлінде біздің клиенттердің кейбірі ғана:
Автосалондарға арналған хош иіс маркетингінің 6 пайдасы:
1. Тауар қатарларының қабылданған сапасының жоғарылауы
хош иісті кеңістіктердегі тауарлардың қабылданған сапасының қаншалықты артқаны көптеген зерттеулермен расталады. Жағдайдан жағдайға нәтижелер ерекшеленуі мүмкін, бірақ бір нәрсе өзгермейді-біздің хош иістеріміз пайдаланылатын жерде тауарлардың қабылданатын сапасы жоғары, ал бағасы біздің хош иісіміз жоқ жерлерге қарағанда қолжетімді деп қабылданады.
2. Бөтен, жағымсыз иістерді бейтараптандыру
Дәретхананың иісі немесе әр түрлі адамдардан шығатын иістер, қызметкерлердің тамағының иісі немесе желдету жүйесінен шығатын иістер-осының барлығы біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады. * Дуриан жемісі.
3. Сатылымды арттыру үшін автосалонға келушілердің көңіл-күйін жақсарту
Адамдар жаманға көңіл-күйге қарағанда жақсы көңіл-күйде көп ақша жұмсайтыны және көп тауар сатып алатындығы дәлелденді. Сонымен қатар, автосалонға барған сайын көңіл-күйді көтеру — бұл жерге қайта оралуға себеп.
4. Болу ұзақтығын ұлғайту
Біздің хош иістер нағыз ғажайыптар жасайды. Мұның ғылыми дәлелі бар. Зерттеу барысында хош иісті жерге келушілер оған 35 минут жұмсағанын, онда бір сағаттан астам уақытты қалай өткізгенін байқамағанын хабарлады. Хош иісі жоқ жерде реакция кері болды.
5. Ұзақ уақыт есте қалатын эмоциялар
Хош иістердің эмоцияны тудыратын және ұзақ уақыт жадында қалатын жоғары қабілетінің құпиясы-бұл мидың есте сақтау, эмоциялар және хош иістерді қабылдауға жауап беретін аймақтары жақын орналасқан. Сондықтан автосалондар ұзақ уақыт бойы есте қалатын эмоцияларды ояту үшін хош иіс маркетингті қолданады.
6. Қайтару және қайта сату көрсеткіштерін арттыру
Адамдар сіздің маркаңызды емес, оған деген көзқарасын бағалайды. Біз сол эмоцияларды бастан өткеріп, сол әсерлерден аман қаламыз. Сондықтан хош иіс маркетинг жұмыс істейді!
Автосалон кеңістігіне бірегей атмосфера қосу үшін қандай қадамдар қажет?
Ол үшін 4 қадамды орындау керек:
1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз
Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.
2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз
Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.
3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз
Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.
4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз
Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.
Қызметкерлерді автоорталыққа келушілермен тез арада өзара түсіністікпен қамтамасыз етіңіз.
Әрбір автомобиль брендінің өз хабары, өзінің негізгі мәні бар, оны барлық элементтерімен таратады: техникалық толтыру, дизайн, жарнама, баға, материалдар… Жақсы жаңалық, әр құндылықтың өз хош иісі бар, ол бұл құндылықты сіздің қонақтарыңыздың эмоционалды тәжірибесіне жеткізеді. Клиенттер ішкі жағынан брендпен бірдей толқынға ие болған кезде-бұл әрқашан сатылымның өзгеруін арттырады.
Барлығы хош иісті таңдаудан басталады.
Хош иісті таңдау — бұл қызықты саяхат.
Сауда кеңістігіңіздің хош иісі бейнесін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.
Статьи:
Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей
Тег «Далее»
Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.
Тег «Далее»
Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?
Тег «Далее»