Қаржы секторындағы компанияларға арналған хош иіс маркетингі: Банктердің, инвестициялық және сақтандыру компанияларының
Кеңістіктің қабылданған мәртебесін күшейту | Сенімді атмосфераны құру | Қызметкерлердің шоғырлануын арттыру және қателіктер санын азайту | Иістерді бейтараптандыру және күту аймағында жайлы жағдай жасау | Эмоционалды байланыс деңгейінде бәсекелестік артықшылық жасау
Міне, біздің кейбір халықаралық және қазақстандық клиенттер қонақжайлылық индустриясында:
Қаржы секторының компаниялары үшін хош иіс маркетингінің 6 пайдасы:
1. Кеңсе кеңістігінің қабылданған мәртебесін арттыру
Келушілер мен клиенттердің көз алдында жалға алушылардың мәртебесін көтеру арқылы сіз бизнес-орталықтың толу деңгейін арттырып, жаңа жалға алушылар үшін тартымды бола аласыз.
2. Қызметкерлердің шоғырлануын арттыру және қателіктер санын азайту
Хош иіс маркетингі қонақтар мен клиенттердің санасында сізбен оң байланысқан эмоциялық ассоциацияларды қалыптастырады.
3. Сенімді атмосфераны құру
Өнімділіктің құпиясы — жұмысқа назар аудару және қалғанын сыртта қалдыру. Хош иіс маркетингі — жұмыс режиміне ауысуға және баптауға мүмкіндік беретін қуатты құрал.
4. Күту аймақтарында қолайлы жағдай жасау
Кезек пен күту уақыты ақыл-оймен саяхаттауға, демалуға және жақсылық туралы ойлануға мүмкіндік бермесе ешкім ұнатпайды.
5. Бөтен, жағымсыз иістерді бейтараптандыру
Дәретхананың иісі, әр түрлі адамдардан шығатын иістер, ас үйден немесе желдету жүйесінен келетін бөтен иістер — осының бәрі біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады.
6. Эмоционалды байланыс деңгейінде бәсекелестік артықшылық жасау
Open space — зейін қою қажет, сату залында — жылдам өзара түсінушілікті қалыптастырумен байланысты қиындықтарды жеңу, ал несие бөлімінде — келушілердің алаңдаушылығын азайту міндеті тұр. Барлығын шешуге болады!
Қаржы мекемесіне ерекше атмосфера қосу үшін қандай қадамдар қажет?
Ол үшін 4 қадамды орындау керек:
1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз
Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.
2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз
Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.
3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз
Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.
4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз
Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.
Сіздің бизнес кеңістігіңізге келушілердің эмоцияларын басқарыңыз.
Осы бәсекелестік артықшылығы — бұл сіз басқаларға қарағанда жақсы жасайтын нәрсе ғана емес, сонымен қатар сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңізді қабылдауда басқаларға қарағанда жақсы ететін нәрсе.
Бірегей атмосфера дәл осындай маркетингтік активтер жоспарына жатады және оны құруда басты рөлді сіздің құндылықтарыңызды тамаша көрсететін, декорды толықтыратын және келушілерге арналған бөлменің тартымдылығын арттыратын дұрыс таңдалған хош иіс ойнайды.
Қаржылық қызметтер кеңістігі үшін Aromaco хош иісті маркетингтік мүмкіндіктерін ашыңыз.
Барлығы хош иісті таңдаудан басталады.
Хош иісті таңдау — бұл қызықты саяхат.
Іскери кеңістіктің бейнесінің хош иісін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.
Статьи:
Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей
Тег «Далее»
Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.
Тег «Далее»
Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?
Тег «Далее»