Ойын индустриясы мекемелеріне арналған хош иіс маркетингі
Мекеменің қабылданған мәртебесін арттыру | Болу ұзақтығын арттыру үшін қолайлы жағдайлар жасау | Қайта сапарлардың көбеюі
Міне, біздің кейбір клиенттер ойын мекемелерін хош иістендіру саласында:
Ойын мекемелеріне арналған хош иісті маркетингтің 6 пайдасы:
1. Мекеменің қабылданған сапасын арттыру
Бұл сайтта тауарлардың қабылданған сапасы қаншалықты жақсарғанын бағалау жүргізілетін бейне зерттеу бар. Әрбір жекелеген жағдайда нәтижелер ерекшеленуі мүмкін, бірақ бір нәрсе өзгермейді — біздің хош иістеріміз пайдаланылатын жерде тауарлардың қабылданатын сапасы жоғары, ал бағасы біздің хош иісіміз жоқ жерлерге қарағанда қолжетімді деп қабылданады.
2. Әр клиентке көтеріңкі көңіл-күй сыйлау
Адамдар жаман көңіл-күйге қарағанда жақсы көңіл-күйде көп ақша жұмсайтыны және көп тауар сатып алатындығы дәлелденді. Сонымен қатар, сауда орнына барған сайын көңіл-күйдің көтерілуі қайтадан осында оралуға мүмкіндік береді.
3. Сізге байланысты ұзақ мерзімді бірлестіктер пулын жасаңыз
Хош иістердің эмоцияны тудыратын және ұзақ уақыт жадында қалатын жоғары қабілетінің құпиясы — бұл мидың есте сақтау, эмоциялар және хош иістерді қабылдауға жауап беретін аймақтары жақын орналасқан. Сондықтан хош иіс маркетингі — бұл жоғары сезімталдық пен ұзақ мерзімді әсері бар ассоциативті тізбектерді құруға арналған қуатты құрал.
4. Болу ұзақтығын арттыру
Біздің хош иістер нағыз ғажайыптар жасайды. Мұның ғылыми дәлелі бар. Зерттеу барысында хош иісті жерлерге келушілер оған 35 минут жұмсағанын, онда бір сағаттан астам уақытты қалай өткізгенін байқамағанын хабарлады. Хош иісі жоқ жерде реакция кері болды.
5. Бөтен, жағымсыз иістерді жою
Дәретхананың иісі немесе әр түрлі адамдардан шығатын иістер, қызметкерлердің тамағының немесе желдету жүйесінің иісі — осының бәрі біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады. * Дуриан жемісі.
6. Қайта оралу және қайта сату көрсеткіштерін жақсарту
Адамдар сіздің брендіңізді емес, оған деген көзқарасын бағалайды. Біз сол эмоцияларды бастан өткеріп, сол әсерлерден аман қаламыз. Сондықтан хош иіс маркетинг жұмыс істейді!
Ойын мекемелеріне ерекше атмосфера қосу үшін қандай қадамдар қажет?
Ол үшін 4 қадамды орындау керек:
1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз
Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.
2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз
Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.
3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз
Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.
4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз
Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.
Казино сияқты төлем қабілетті клиенттерді көбірек тарту және олардың болу ұзақтығын арттыруға болады?
Нағыз бәсекелестік артықшылық — бұл сіз басқаларға қарағанда жақсы жасайтын нәрсе емес.
Бұл сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіздің санасы мен сезімінде сізді бәсекелестеріңізден жақсы етеді.
Бірегей атмосфера дәл осындай маркетингтік активтер жоспарына жатады.
Оны жасаудағы басты рөлді дұрыс таңдалған хош иіс алады, ол интриганы тудырады, құмар ойындарға итермелейді, декорды толықтырады және сіздің мекемеңізді басқалардан ерекшелейтін құндылықтарды жеткізеді.
Aromaco компаниясының ойын бизнесі үшін хош иісті маркетингтік мүмкіндіктерін ашыңыз.
Мұның бәрі хош иісті таңдаудан басталады.
Хош иісті таңдау — бұл қызықты саяхат.
Сіздің ойын мекемеңіздің хош иісін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.
Статьи:
Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей
Тег «Далее»
Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.
Тег «Далее»
Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?
Тег «Далее»