Коммерциялық жылжымайтын мүлікке арналған хош иіс маркетингі: Сауда ойын-сауық орталықтары, Сауда орталықтары, Бизнес орталықтары

Өтімділігі жоғары объектілердің мәртебесін арттыру | Келушілердің ең төлем қабілетті трафигін және тұрақты жалға алушылардың пулын қалыптастыру | Жалдау төлемдерінің өсуін төмен күйзелісте қабылдау

Міне, біздің кейбір клиенттер коммерциялық жылжымайтын мүлікті хош иістендіру саласында:

Коммерциялық жылжымайтын мүлікке арналған хош иіс маркетингінің 6 пайдасы:

1. Әр келушінің көңіл-күйін жақсарту

Хош иіс маркетингі қонақтар мен клиенттердің санасында сізбен оң байланысқан эмоциялық ассоциацияларды қалыптастырады.

2. Кеңістіктің коммерциялық тартымдылығын арттыру

Келушілер мен клиенттердің көз алдында жалға алушылардың мәртебесін көтеру арқылы сіз өзіңіздің коммерциялық аймағыңыздың толтырылу деңгейін арттырып, жаңа жалға алушылар үшін тартымды бола аласыз.

3. Кеңістікке танымал эмоционалды айырмашылық беру

Бір клиентке біз мерекемен байланысты болуға көмектесеміз. Екіншісі-фойеден жылы қонақжайлылықтың үнін орнату. Үшінші-біздің хош иісіміз қонақтардың төлем қабілеттілігінің жоғары деңгейін көрсетуге көмектеседі.

4. Келушілер арасындағы өзара түсіністікті жеңілдету

Өтерлікті арттырудың құпиясы — адамдар ыңғайлы, қолайлы орта жасалғандықтан, қарым-қатынас аз кедергілерге тап болатын жерлерге ұмтылады.

5. Бөтен, жағымсыз иістерді жою

Дәретхананың иісі, әр түрлі адамдардан шығатын иістер, ас үйден немесе желдету жүйесінен келетін бөтен иістер-осының бәрі біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады

6. Күту уақытын жағымды эмоциялармен толтыру

Кезек пен күту уақыты ақыл-оймен саяхаттауға, демалуға және жақсылық туралы ойлануға мүмкіндік бермесе ешкім ұнатпайды.

Сауда, ойын-сауық немесе бизнес орталығына ерекше атмосфера беру үшін қандай қадамдар қажет?

Ол үшін 4 қадамды орындау керек:

1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз

Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.

2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз

Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.

3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз

Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.

4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз

Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.


Сіздің бизнес кеңістігіңізге келушілердің эмоцияларын басқарыңыз.

Нағыз бәсекелестік артықшылық — бұл сіз басқаларға қарағанда жақсы жасайтын нәрсе емес, қонақтар мен клиенттердің санасында және санасында сізді басқаларға қарағанда жақсы ететін нәрсе.

Бірегей атмосфера дәл осындай маркетингтік активтер жоспарына жатады және оны құруда басты рөлді сіздің құндылықтарыңызды тамаша көрсететін, декорды толықтыратын және келушілерге арналған бөлменің тартымдылығын арттыратын дұрыс таңдалған хош иіс ойнайды.

Бизнес орталығы немесе кеңсе кеңістігі үшін хош иісті маркетинг ашыңыз.


Мұның бәрі хош иісті таңдаудан басталады.

Хош иісті таңдау — бұл қызықты саяхат.

Іскери кеңістіктің бейнесінің хош иісін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.

 

Статьи:


Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Всем знакомо ощущение определенного запаха, доносящегося мимо— И вы мгновенно перенесетесь в ...
Тег «Далее»
Aromaco

Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.

Когда вы работаете над улучшением своего бизнеса, легко упустить такие важные детали, ...
Тег «Далее»
Aromaco

Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?

Обоняние - самое древнее из чувств, и оно может улавливать триллион различных ...
Тег «Далее»