Бизнес кеңістіктеріне арналған хош иіс маркетингі:

корпоративтік ғимараттар, сату кеңселері және коворкинг орталықтары.

Кеңсе бөлмесінің мәртебесін арттыру | Өнімділіктің өсуі үшін жағдай жасау | Аз қақтығыстар, көп ынтымақтастық | Қонақтардың әсерлі әсерлері

Міне, біздің кейбір клиенттер корпоративтік ортаны хош иістендіру саласында:

Кеңселер мен корпорацияларға арналған хош иіс маркетингінің 6 пайдасы:

1. Кеңсе кеңістігінің тартымдылығын арттыру

Келушілер мен клиенттердің көз алдында жалға алушылардың мәртебесін көтеру арқылы сіз бизнес — орталықтың толу деңгейін арттырып, жаңа жалға алушылар үшін тартымды бола аласыз.

2. Әр келушіге жағымды көңіл-күй сыйлаңыз

Хош иіс маркетингі қонақтар мен клиенттердің санасында сізбен оң байланысқан эмоциялық ассоциацияларды қалыптастырады.

3. Жұмысқа қабілеттілігін арттыру және жұмыс көңіл-күйін кіре берістен орнату

Өнімділіктің құпиясы — жұмысқа назар аудару және қалғанын сыртта қалдыру. Хош иіс маркетингі — жұмыс режиміне ауысуға және баптауға мүмкіндік беретін қуатты құрал.

4. Күту уақытын жағымды эмоциялармен толтырыңыз

Кезек пен күту уақыты ақыл-оймен саяхаттауға, демалуға және жақсылық туралы ойлануға мүмкіндік бермесе ешкім ұнатпайды.

5. Бөтен, жағымсыз иістерді жою

Дәретхананың иісі немесе әр түрлі адамдардан шығатын иістер, қызметкерлердің тамағының немесе желдету жүйесінің иісі — осының бәрі біздің хош иіс маркетинг шешімдеріміздің көмегімен бақылауға алынады.

6. Көңіл-күй реңктерін аймақтарға қарай реттеңіз

Open space-те зейін қою қажет, сату залында тез өзара түсіністікті қалыптастырумен байланысты қиындықтарды еңсеру керек, ал несие бөлімінде келушілердің алаңдаушылығын азайту міндеті тұр. Барлығын шешуге болады!

Кеңсе кеңістігіне ерекше атмосфера қосу үшін қандай қадамдар қажет?

Ол үшін 4 қадамды орындау керек:

1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз

Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.

2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз

Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.

3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз

Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.

4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз

Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.


Сіздің бизнес кеңістігіңізге келушілердің эмоцияларын басқарыңыз.

Нағыз бәсекелестік артықшылық — бұл сіз басқаларға қарағанда жақсы жасайтын нәрсе емес, сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңізді қабылдауда сізді басқалардан жақсы етеді.

Бірегей атмосфера дәл осындай маркетингтік активтер жоспарына жатады және оны құруда басты рөлді сіздің құндылықтарыңызды тамаша көрсететін, декорды толықтыратын және келушілерге арналған бөлменің тартымдылығын арттыратын дұрыс таңдалған хош иісті рөл атқарады.


Барлығы хош иісті таңдаудан басталады.

Хош иісті таңдау — бұл қызықты саяхат.

Іскери кеңістіктің бейнесінің хош иісін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.

 

Статьи:


Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Всем знакомо ощущение определенного запаха, доносящегося мимо— И вы мгновенно перенесетесь в ...
Тег «Далее»
Aromaco

Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.

Когда вы работаете над улучшением своего бизнеса, легко упустить такие важные детали, ...
Тег «Далее»
Aromaco

Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?

Обоняние - самое древнее из чувств, и оно может улавливать триллион различных ...
Тег «Далее»