Дәмханаларға, барларға және мейрамханаларға арналған хош иіс маркетингі

Мейрамхана туралы клиенттердің тәжірибесін жақсарту | Тәбет пен тамақ пен сусын сапасына қанағаттануды арттырыңыз | Бәсекелестерден ыңғайлылықпен ерекшеленіңіз | Бардың орташа чегін көбейтіңіз | Жаңа клиенттерді тұрақты клиенттерге айналдырыңыз

Мейрамханалар мен барларға арналған хош иісті маркетингтің 6 пайдасы:

1. Тамақ пен сусын сапасына клиенттердің қанағаттанушылығын арттырыңыз

Клиенттерге ұсынылатын тағамды өзгертпестен жоғары сапалы қабылдауды беріңіз.

2. Кіретін қонақтар ағынын көбейтіңіз

Сіздің орныңыздың мүмкіндіктерін және біздің хош иісті Гурмэ топтамасынан тәбетті аспаздық хош иістің стратегиялық таңдауын пайдалана отырып, көбірек қонақтарды тартыңыздар.

3. Фойеде дәмелендіріңіз

Күтудің асқақ реңін орнатыңыз және қонақтарды күту уақыты ішінде сіздің тағамдарыңыздың берілуін асыға күттіріңіз.

4. Клиенттерге көрнекті қызмет көрсетуге ықпал ету

Көңіл-күйіңізді жақсартыңыз және тез өзара түсінушілікті қалыптастырумен байланысты проблемалардан алшақ болыңыз. 

5. Кешкі асқа жайлы жағдай жасаңыз

Ас үйден, дәретханадан немесе ғимараттың инженерлік жүйесінен шыққан иістер сияқты жағымсыз және бөтен иістерді жойыңыз.

6. Бәсекелестерден ерекшеленіңіз

Өз кеңістігіңізді саралаңыз және қонақтарыңыздың алған әсерлерінің әрбір бөлшегіне ие болыңыз. Мейрамханаға бару үшін міндетті бірінші таңдауды жасаңыз.

Мейрамханаға немесе барға ерекше атмосфера қосу үшін қандай қадамдар қажет?

Ол үшін 4 қадамды орындау керек:

1. Дұрыс хош иісті таңдаңыз

Хош иісті бейнені таңдау — іскерлік кеңістік атмосферасын құрудағы алғашқы және негізгі қадам. Ол декорға, мақсатты аудиторияның деңгейіне және қалаған эмоционалды әсерге сәйкес келуі керек.

2. Біз қажетті жабдықты таңдаймыз

Екінші қадам — ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін аймақтарды, объектінің техникалық жағдайларын, орналастыру параметрлерін ескере отырып және хош иісті беру кестесін ескеретін жабдықты таңдау.

3. Біз сауатты орнатуды қамтамасыз етеміз

Үшінші қадамда сіздің бизнес кеңістігіңіз хош иістендірілген. Сіздің қонақтарыңыз бен клиенттеріңіз сізге атмосфера туралы мақтау айта бастайды.

4. Біз қамқор қызмет көрсетеміз

Хош иісті қабылдауға көптеген факторлар әсер етеді — ауа-райының өзгеруі, келушілер трафигінің ауытқуы, декордағы жаңалықтар, нұсқаулық түсініктерінің өзгеруі, сондықтан біз хош иістендірілген әр нысанды мұқият қадағалап, қызмет етеміз.


Орташа чекті және жаңа клиенттерді тұрақты клиенттерге айналдыра отырып  клиенттердің қайта оралуларын арттырыңыз!

Хош иіс маркетингі мейрамханаларға өзінің тартымды атмосферасымен ерекшеленуге, клиенттерге атмосферада уақыт өткізудің жарқын әсерін беруге, сонымен қатар бөгде иістерді бейтараптандыруға көмектеседі және тамақ пен сусындардың қабылданатын сапасының жоғары деңгейіне ықпал етеді.

Түрлі зерттеулерге сәйкес, мейрамхананың маркетингінде хош иістерді пайдалану клиенттердің қайтару көрсеткішінің 43%-ға дейін өсуіне қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Біздің Гурме коллекциясының кейбір хош иістері тәбеттің жоғарылауына тікелей әсер етеді және бар бойынша чектің өсуіне әсер етеді: кофе, шарап, коктейльдер.

Aromaco компаниясының мейрамхана бизнесіне арналған хош иісті маркетинг мүмкіндіктерін ашыңыз.


Барлығы хош иісті таңдаудан басталады.

Хош иісті таңдау — бұл толқытатын саяхат, себебі ол сіздің мекемеңіздің брендінен қонақтарыңыздың эмоцияларына жол салуы тиіс.

Өз мекемеңіздің хош иіс бейнесін жасау үшін хош иістерді таңдауға тапсырыс беріңіз.

 

Статьи:


Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей

Всем знакомо ощущение определенного запаха, доносящегося мимо— И вы мгновенно перенесетесь в ...
Тег «Далее»
Aromaco

Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.

Когда вы работаете над улучшением своего бизнеса, легко упустить такие важные детали, ...
Тег «Далее»
Aromaco

Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?

Обоняние - самое древнее из чувств, и оно может улавливать триллион различных ...
Тег «Далее»