Иіс сезу-бұл ең көне сезім, сондықтан ол триллион түрлі иістерді ұстай алады.
Иіс өмірде өте маңызды орынды алады. Тұтынушы ретінде иіс біздің дүкенге қалай баратынымызға және тағамды қайда таңдайтынымызға әсер етеді.
Сондықтан хош иіс маркетингі соншалықты танымал; ол біздің сезімдерімізге жүгінеді. Бұл тұтынушыларға сіздің өнімдеріңіз немесе қызметтеріңіз олар үшін не істей алатындығы туралы түсінік береді. Сонымен қатар, хош иіс біздің естеліктерімізді ашады. Бізде бала кезінен ересек жасқа дейінгі ерекше иістер туралы естеліктер бар.
Иіс сіздің жадыңызға әсер етсе, ол эмоционалды реакция тудырады. Бұл тұтынушыларға сіздің хош иіс брендіңізге көбірек көңіл бөлуге әкелуі мүмкін.
Егер сіз сенсорлық маркетингтің немесе хош иісті маркетингтің құндылығын түсінгіңіз келсе, бұл нұсқаулық сізге өте ыңғайлы. Ол сізге сіздің бизнесіңізді жақсартатын хош иісті маркетингтік стратегия туралы айтып береді.
Хош иісті маркетингтің құпиясы неде
Хош иіс маркетингінің құпиясы осы ғылымда жатыр.
Бренд сәнді және жайлы көрінгісі келгенде, бұл әсерді күшейтуге көмектесетін хош иіс болуы керек. Бұл тұтынушыларға кірген сәттен бастап жайлылық сезімін беруі керек.
Ғылым иісті рецепторлар арқылы иісті танитын иісті жүйеде жатыр. Сіздің рецепторларыңыз әлемдегі көптеген иістерді қабылдаған кезде, олар сіздің миыңызға сигналдар жіберіп, өзіңізді қалай сезіну керектігін айтады.
Сіздің миыңыз бұл иіске сіз онымен болған жағдайға байланысты жауап береді.
Хош иіс маркетингі — бұл адамдарға сіздің сезімдеріңізге жүгіну арқылы сіздің өніміңіз туралы физикалық түсінік беру. Мысалы, иіс су. Тұтынушы хош иісті сынап көргенде, хош иіс оған не болуы мүмкін екендігі туралы және оны кию арқылы жасайтын бейнесі туралы түсінік береді.
Артықшылықтары қандай?
Хош иісті маркетингтің құпиялығын түсінген кезде, оның көптеген артықшылықтары бар екенін түсінесіз.
Басты артықшылығы — бұл бренд туралы хабардарлықты арттырады. Сіздің клиенттеріңіз сіздің өніміңізбен танысқан кезде, олар сіздің брендіңіз туралы және бұл мәселені шешуге қалай көмектесетіні туралы бірден ойлануы керек.
Хош иісті маркетинг кезінде ескерудің тағы бір артықшылығы — бұл сізге ерекшеленуге көмектеседі. Керемет хош иіске ие болу сізді бәсекелестеріңізден бөліп, тіпті жаңа клиенттерді тарта алады.
Кейде иістер физикалық дүкенде болған кезде сатып алушылар үшін шешуші фактор болуы мүмкін. Қышқыл иіс керемет өнімдерден алшақтап, дүкеніңізбен нашар байланыс орната алады.
Иісі бар маркетингтік науқан жүргізу сізге тұрақты клиенттерді құруға көмектеседі. Өз аудиторияыңыз үшін эмоционалды тартымдылықты қалыптастыру үшін хош иісті маркетингті қолданған кезде, сіз өзіңіздің бизнесіңізді есте қаларлық етесіз.
Бұл сатылымды арттырады және сіздің бизнесіңіздің кірісін арттырады.
Хош иісті маркетинг басқа маркетингтік стратегиялардан қалай ерекшеленеді?
Хош иісті маркетингтің басқа стратегиялардан өзгеше тәсілдерінің бірі-бұл тұтынушыларға Сіздің бизнесіңіз туралы басқаша түсінік береді.
Дәстүрлі жарнаманың табиғаты дыбыстар мен көрнекіліктерге баса назар аударады. Бірақ хош иіс маркетингі мүлдем басқа. Бұл адамның басқа сезіміне назар аударады.
Хош иісті маркетингтің құпиялылығы ғылымда жатыр. Мақсатты нарықты және оларға жағымды тәжірибе беретін хош иісті түсінген кезде, бұл сіздің бизнесіңіздің сатылымын арттыруға көмектеседі.
Сіздің Брендіңіз Есте Қаларлықта Болады
Хош иісті маркетинг әрдайым жұмыс істейді, өйткені бұл сіздің брендіңізді ұмытылмас етеді.
Сіздің брендіңіз тұтынушылар туралы және сіз оларға мәселені шешуге қалай көмектесетініңіз туралы баяндайды. Сіз бұл оқиғаны иіспен айтқан кезде, ол сіздің брендіңізді бәсекелестеріңізден ажырата алады.
Хош иісті маркетинг басқа маркетингтік стратегияларды алмастыруға емес, оларды жақсартуға арналған. Брендтің логотипі мен бейнесімен үйлескенде, брендтің хош иісі сіздің бизнесіңізді ұмытылмас етеді.
Ең ақырында, тұтынушы сіздің хош иісті маркетингтік науқаныңыздан бір нәрсені сезінгенде, ол сіздің брендіңізді және мәселені шешуге қалай көмектесетінін есіне алады.
Енді Сіз Хош Иіс Маркетингі Туралы Бәрін Білесіз
Хош иісті маркетингтің құпиялылығы — бұл ғылым туралы және тұтынушы үшін не істей алатындығы туралы. Оның иісті жүйемен қалай жұмыс істейтінін және тұтынушыларда эмоционалды реакцияны қалай тудыратынын түсінген кезде, сіз оның күшін түсіне аласыз.
Хош иісті маркетинг сонымен қатар Сіздің бизнесіңізге дәстүрлі маркетингтік стратегиядан тыс көптеген артықшылықтар береді. Ең маңызды артықшылығы — сізде өмір бойға клиенттер пайда болады. Хош иісті Сіздің бизнесіңізге қосу тұтынушы үшін жағымды тәжірибе жасайды, бұл оны әрдайым қайтаруға мәжбүр етеді.
Егер сізге бизнесіңізге арналған хош иісті маркетингтік стратегия қажет болса, бізбен мына жерден байланыса аласыз.