Хош иіс тереңдікке, жүрекке еніп, жанашырлық пен жеккөрушілік, жиіркеніш пен тартымдылық, махаббат пен жеккөрушілік туралы кесімді пайымдау шығарады. Иісті басқара алатын адам өзгелердің жүректеріне ие.
Патрик Зюскинд / Парфюмер
Өз бизнесіңіз үшін дұрыс хош иісті таңдау — нәзік іс.
Шынында да, дұрыс хош иісті таңдау үшін 2 сұрақ блогын келісу керек:
1. Сұрақтардың бірінші блогы-сіздің бизнесіңіздің алдында тұрған міндеттер:
Кеңістіктік маркетинг тұрғысынан сізде әртүрлі міндеттер болуы мүмкін: болу ұзақтығын арттырудан (егер Сіздің бизнесіңіз мысалы, ритейл саласында), белгілі бір тауар тобын ілгерілетуге дейін (мысалы, тамақ немесе сусындар), және сенім жағдайын жасаудан бастап (мұндай міндетті қаржы секторының компаниялары жиі қояды) және өзінің мақсатты аудиториясын белгілеуге дейін (біздің клиенттеріміздің бірі — танымал сыйлықақылы СОО жағдайындағыдай).
2. Сұрақтардың екінші блогы-хош иістердің ассортименті бөлігінде хош иіссулар маркетингі қызметін жеткізушінің мүмкіндіктерін зерттеу:
Жалпы алғанда, хош иістердің барлық ассортиментін 3 үлкен санатқа бөлуге болады. Сіздің бизнесіңіздің алдында тұрған мәселелерді талқылауға көшу үшін 3 санаттың біреуін таңдаңыз:
3 санат:
Дайын премиум хош иістер жиынтығынан таңдау
Иісті бейтараптау
Жағымсыз иістерге қарсы хош иістер
Эксклюзивті хош иістер
Брендтің хош иісін дамыту
3 бағыттың қайсысын таңдасаңыз да, сіздің хош иісіңіздің тартымды болатындығы соншалықты, клиенттер оны өздерімен бірге алып кеткілері келеді.
Статьи:
Создайте идеальный отдых с нашей серией ароматов для Отелей
Тег «Далее»
Аромат — продавец и еще 9 способов влияния аромата на бизнес.
Тег «Далее»
Главный секрет арома маркетинга. Или почему ароматы работают безотказно?
Тег «Далее»